Parina viime vuotena olen kasvanut valtavasti. Aikuiseksi. Osittain tuo tullut ja mennyt 30 vee synttäri on ollut vaikutteena tähän. Henkisesti olen myös yrittänyt itseäni kasvattaa... Olen poisoppinut kaikkimullehetinyt- asenteesta, oppinut antamaan itselle aikaa asioihin. Kaiken ei tarvitse tapahtua tänään. Päivä on huomennakin. Ja mikä mukavinta. Olen oppinut olemaan pelkäämättä öisin, oppinut olemaan yksin. Joskus suorastaan olen käpertynyt itseeni, kuuntelemaan mitä MINÄ haluan, miten haluan aikani viettää. Pieniä asioita joskus... Paljon on vielä opittavaa, elämästä.

 Viime viikolla harrastin shoppailuterapiaa. Löytöjä. Ihanan mekon löysin, kukkia, vähän sisustustavaraa. Sisustuttaisi vietävästi. Huuto.netistä tekisi mieleni huutaa Wanhat tikapuut ja tuunata niistä hylly... Halpaakin olisi. Olohuoneen pöytä ainakin saa lähtöpassit, sen kantena ollut iiiso lasilevy nimittäin räjähti käsiini pesussa....(tarvitseeko joku...?) Jospa huomenna matonpesuun?

 

"Varusta itsesi unelmilla, anna viikonlopun rakentaa tikapuut ja ryhdy maanantaina kiipeämään...."